Wednesday, December 1, 2010

MaLU bERTanyA sesaT JalaN....

Rasanya semua org pn tahu kebenaran nya, including me...

Tp, persoalannya kenapa aku masih malu?
Bila difikirkan balik memang takde apa pun yg nk dimalukan...It's not like hidung aku senget ke,gigi rongak ke (walaupn hakikat nye hidung aku byk whitehead and gigi tak comey)....itu yang mak aku selalu cakap...

Memang payahnya aku nak btanya soalan pada org lain...even org yg aku tak kenal dan aku tau kemungkinan untuk aku jumpa org tu balik sangatlah rendah...contohnya macam bertanya pada salesgirl kt shopping malls ke...brader kat R&R ke...

Haduii...bak kata arwah opah yang tersayang..."ado omeh kot dlm mulut nyo"="ada emas kot dlm mulut dia"...hehe...u see that one coming dun u, opah...

Macam mana lah cara nya untuk menghilangkan rasa malu bertanya?


No comments:

Post a Comment